di Rosetta Ravasi Da "I Quaderni del Portavoce n. 3 - COME SI VIVEVA - la storia autentica dei nostri nonni" di CARLO VALLI
È
una poesia in chiave un po' polemica, il confronto di situazioni tra l’ieri
e l'oggi. I
figli che oggi diventano genitori rimangono degli egoisti sfruttatori
della loro mamma. L'adoperano e torna preziosa fintanto può servire a
curare i nipotini e mantenersi liberi per le loro distrazioni,
divertimenti ed amicizie. Ma quando la nonna per età o malattia non
serve più, il posto che c'era quando era efficiente non c'è più e
deve confinarsi alla Casa di riposo!
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I
s'ciati ca
sa spusa in
coeu 'l sii sa faan? per
vègha la ca bèla a
laurà a vaan. Ma
voeuran la sua mama a
vütaga a fa i mistée, cüraga
i bagaj per
veghi no in di pée. I
s'ciati ca sa spusa in coeu 'l sii sa faan? cunt
i so culega ghan
da fass truà per
inda a spàss o a mangià, voeuran
che la sua mama la
staga là a durmé per
nò lassa i bagaj da
per luur nocc e dé. Ma
quant 'sta poeura dòna 'l'è
propri in càas poeu; se
prima gh'era 'l post adèss
a gha l'han poeu, gha
disan: "sta voeut fa, i
bagaj adèss in grant sa
rangian sensa te, a
la casa di riposo vidaret
ta stareet bee". Infen
ca l'era sana la
druavan, l’indava bee; adeèss
l'è straca e strascia "sa
poeu menga stach adree". La
casa di riposo l'è
piena ŝepa assee gha
na vuraria 'n oltra ma
granda 'n pò püssee.
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